close

undefined

濕濕新專輯的第三首歌釋出啦,這首The Arch的製作人也是才子 Jack Antonoff

還有昨天公布的VMAs入圍名單,濕濕只靠著今年出的兩首歌就入圍十個獎項也太厲害了

 

Lyric video

 

Lyrics / 歌詞

Combat, I'm ready for combat / 戰鬥,我準備好戰鬥
I say I don't want that, but what if I do? / 我說我不想要,但如果我又要了呢
'Cause cruelty wins in the movies / 因為殘酷總是在電影裡勝利
I've got a hundred thrown-out speeches I almost said to you / 我有上百段演說未能和你傾訴

 

Easy they come, easy they go / 來的容易,去得也快
I jump from the train, I ride off alone / 我從火車跳下,自己一個離開
I never grew up, it's getting so old / 我從來都長不大,感覺不是新鮮事了
Help me hold on to you / 幫我緊緊摟住你

 

I've been the archer, I've been the prey / 我當過弓箭手,我當過獵物
Who could ever leave me, darling / 誰又曾離開我,親愛的
But who could stay? / 但誰又能留下

 

Dark side, I search for your dark side / 黑暗面,我找尋黑暗面
But what if I'm alright, right, right, right here? / 但如果我沒事,就在這裡
And I cut off my nose just to spite my face / 我搬石頭只是砸自己的腳
Then I hate my reflection for years and years / 我已經厭惡自己的映像好幾年了

 

I wake in the night, I pace like a ghost / 我在夜裡醒來,步伐像個鬼魂
The room is on fire, invisible smoke / 房間著火了,看不見的煙霧
And all of my heroes die all alone / 我全部的英雄都孤單地死去
Help me hold on to you / 幫我緊緊摟住你

 

I've been the archer, I've been the prey / 我當過弓箭手,我當過獵物
Screaming, who could ever leave me, darling / 大肆尖叫,誰又曾離開我,親愛的
But who could stay? / 但誰又能留下
(I see right through me, I see right through me) / 我看透我自己,我看透我自己

 

'Cause they see right through me / 因為他們看透我
They see right through me / 他們看透我
They see right through / 他們看透
Can you see right through me? / 你能看透我嗎
They see right through / 他們看透
They see right through me / 他們看透我
I see right through me / 我看透我自己
I see right through me / 我看透我自己

 

All the king's horses, all the king's men / 所有國王的人馬
Couldn't put me together again / 無法將我拼湊起來
'Cause all of my enemies started out friends / 因為我的敵人都從朋友開始
Help me hold on to you / 幫我緊緊摟住你

 

I've been the archer, I've been the prey / 我當過弓箭手,我當過獵物
Who could ever leave me, darling / 誰又曾離開我,親愛的
But who could stay? / 但誰又能留下
(I see right through me, I see right through me)
Who could stay? / 誰能留下
Who could stay? / 誰能留下
Who could stay? / 誰能留下
You could stay / 你能留下
You could stay / 你能留下
Combat, I'm ready for combat / 戰鬥,我準備好戰鬥

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveWestern專屬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()