close

undefined

(cover story: 我要上廁所!)

在法國要上廁所真的蠻麻煩的呢,地鐵站也都沒有附廁所,討厭啦又離題了!

Christine and the Queens 真的是越來越帥了,這次新專她帶領我們更接近她自己,Chris就是她想帶給我們的另一面,還有舞蹈也越來越奇特了,點下面看她濕身秀

 

 

MV

 

 

Lyrics / 歌詞

Let's for the whole song / 我們來,一整首歌
Just pretend that all along / 一直假裝下去
I've been there, infectious / 我也曾如此,這麼有感染力
That's what I dream of when penning this verse / 在下筆這段詞時我夢著這件事

 

Even though you just demured / 即使你剛剛拒絕我
'Cause my nerve passes for rude / 因為我突如其來的厚顏無恥
I'm the warmth that now exudes / 我是現在流露出的溫暖
Through your lips as you start to obsess on / 經過你的唇,當你開始著迷
Now show me how you care to hum along / 現在一起跟著哼,讓我知道你多在乎

 

C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
When you play me loud, baby / 當你大聲彈奏我,寶貝
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
When you play me fast / 當你快速彈奏我
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
Focus on my voice and let go / 專注在我的音色然後放手
Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh

 

C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
'Cause when you play me loud, baby / 當你大聲彈奏我,寶貝
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
We are making love / 我們正在做愛
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
Now play me once again and let go / 現在再彈奏我一次然後放手
Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh

 

Gave a glance, you couldn't see / 瞥一眼,你看不見
Now you hear what's left of me / 現在你聽見我留下的聲音
Through her car, the radio / 經過她的車,她的廣播
Beats and pieces fell apart long ago / 節拍與篇章早已脫節

 

There's a pride in my singing / 我的歌唱中有種自豪
The thickness of a new skin / 有著新肌膚的厚實
I am done with belonging / 我受夠了附屬於人
I'll defuse every time the story's out / 每當故事結束我就會緩和
And I'll wound every time a sister shouts / 每當姊妹大叫我就會傷人

 

C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
When you play me loud me, baby / 當你大聲彈奏我,寶貝
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
When you play me fast / 當你快速彈奏我
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
Focus on my voice and let go / 專注在我的音色然後放手
Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh

 

C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
'Cause when you play me loud, baby / 當你大聲彈奏我,寶貝
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
We are making love / 我們正在做愛
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
Now play me once again and let go / 現在再彈奏我一次然後放手
Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh

 

Oh-oh, oh, oh-oh, oh
Et tu me mets encore, encore, encore / 而你把我繼續彈奏下去
Tu me mets encore, encore, encore / 你把我繼續彈奏下去
Encore / 繼續

 

C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
C'est comme si on s'aimait / 彷彿我們愛著對方
Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveWestern專屬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()