close

undefined

這首是 Eurovision 2019的冠軍歌曲,對都結束一個月了我才發這篇!

今年冠軍是這位代表荷蘭的小帥哥 Duncan Laurence,可是他有男朋友了QQ (是在QQ什麼啦

 

undefined

我要成為那朵玫瑰!

 

MV 他在裡面全裸所以要看

 

lyrics / 歌詞

A broken heart is all that's left / 一顆破碎的心是全部所剩
I'm still fixing all the cracks / 我還在修補這些碎片
Lost a couple of pieces when / 弄丟了幾片
I carried it, carried it, carried it home / 在我帶回家的時候

 

I'm afraid of all I am / 我害怕我的全部
My mind feels like a foreign land / 思緒感覺像是異地
Silence ringing inside my head / 寂靜在我腦中作響
Please, carry me, carry me, carry me home / 拜託帶我回家

 

I spent all of the love I've saved / 我花光了所有愛的積蓄
We were always a losing game / 我們永遠是一場必輸的遊戲
Small-town boy in a big arcade / 小鎮男孩在偌大的遊戲廳中
I got addicted to a losing game / 我迷上了一場必輸的遊戲
Ooh, ooh
All I know, all I know / 我所知道的是
Loving you is a losing game / 愛你是一場必輸的遊戲

 

How many pennies in the slot / 多少銅板在幣口裡
Giving us up didn't take a lot / 放過我們並不需要多少
I saw the end before it begun / 在它開始前我就看到了盡頭
Still I carried, I carried, I carried on / 我仍然繼續玩著

 

Ooh, ooh
All I know, all I know / 我所知道的是
Loving you is a losing game / 愛你是一場必輸的遊戲
Ooh, ooh
All I know, all I know / 我所知道的是
Loving you is a losing game / 愛你是一場必輸的遊戲
 
 
I don't need your games, game over / 我不需要你的遊戲,遊戲結束
Get me off this roller-coaster / 讓我離開這輛雲霄飛車

 

Ooh, ooh
All I know, all I know / 我所知道的是
Loving you is a losing game / 愛你是一場必輸的遊戲
Ooh, ooh
All I know, all I know / 我所知道的是
Loving you is a losing game / 愛你是一場必輸的遊戲

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveWestern專屬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()