close

undefined

Olivia Rodrigo 現在真的紅到爆,除了 Drivers License 刷新Spotify單週最多播放次數外,現在整張專輯Sour直接大空襲佔領Spotify美國排行,就連BTS也被壓著打,目前戰況:

olivia rodrigo spotify.jpg

新單曲Good 4 U開打之後也是轟炸大家耳朵,流行搖滾曲風很有迪士尼天后早期的那種感覺。那副黑色洗碗手套會不會成為新的時尚單品呢?現在台灣Covid-19第三級警戒,戴那副手套去超市買東西感覺很瞎趴。

 

Music Video

 

 

Lyrics / 歌詞

Well, good for you, I guess you moved on really easily / 喔很棒啊,你好像很輕易就放下了
You found a new girl and it only took a couple weeks / 你找到了新的女孩,只花了幾個禮拜
Remember when you said that you wanted to give me the world? / 還記得你說過你想給我全世界嗎
And good for you, I guess that you've been workin' on yourself / 你很棒啊,你好像最近都在充實自己
I guess that therapist I found for you, she really helped / 我猜我為你找的治療師,她真的有幫助
Now you can be a better man for your brand new girl / 現在你可以當你新女友的好男人了

 

Well, good for you, you look happy and healthy / 你很棒,你看起來幸福又健康
Not me, if you ever cared to ask / 我沒有,你果你懂得關心的話
Good for you, you're doin' great out there without me / 你很棒,沒有我你過得很好
Baby, God, I wish that I could do that / 寶貝,天啊,我希望我可以
I've lost my mind / 我已經喪失理智
I've spent the night cryin' on the floor in my bathroom / 我一整夜在廁所地板哭泣
Just over the fact that I really don't get it / 為我真的不解的事情哭泣
But I guess good for you / 但我想對你來說應該很好

 

Well, good for you, I guess you're gettin' everything you want / 喔很棒啊,你好像得到任何你想要的
You bought a new car and your career's really takin' off / 你買了新車,你的事業一飛衝天
It's like we never even happened / 就像我們什麼事都沒發生過
Baby, what the fuck is up with that? / 寶貝,那他媽到底是怎樣
And good for you, it's like you never even met me / 很棒啊,就像你不曾遇見我
Remember when you swore to God / 記得當你對天發誓
I was the only person who ever got you? / 我是唯一得到你的人?
Well, screw that and screw you / 管他的,去你的
You will never have to hurt the way you know that I do / 你永遠不會像我傷得這麼重

 

Well, good for you, you look happy and healthy / 你很棒,你看起來幸福又健康
Not me, if you ever cared to ask / 我沒有,你果你懂得關心的話
Good for you, you're doin' great out there without me / 你很棒,沒有我你過得很好
Baby, God, I wish that I could do that / 寶貝,天啊,我希望我可以
I've lost my mind / 我已經喪失理智
I've spent the night cryin' on the floor in my bathroom / 我一整夜在廁所地板哭泣
Just over the fact that I really don't get it / 為我真的不解的事情哭泣
But I guess good for you / 但我想對你來說應該很好

 

Maybe I'm too emotional / 或許我太情緒化
But your apathy's like a wound in salt / 但你的無關緊要像灑了鹽的傷口
Maybe I'm too emotional / 或許我太情緒化
Or maybe you never cared at all / 或許你根本不曾在乎過
Maybe I'm too emotional / 或許我太情緒化
Your apathy is like a wound in salt / 但你的無關緊要像灑了鹽的傷口
Maybe I'm too emotional / 或許我太情緒化
Or maybe you never cared at all / 或許你根本不曾在乎過

 

Well, good for you, you look happy and healthy / 你很棒,你看起來幸福又健康
Not me, if you ever cared to ask / 我沒有,你果你懂得關心的話
Good for you, you're doin' great out there without me / 你很棒,沒有我你過得很好
Baby, like a damn sociopath / 你他媽沒心沒肺的人
I've lost my mind / 我已經喪失理智
I've spent the night cryin' on the floor in my bathroom / 我一整夜在廁所地板哭泣
Just over the fact that I really don't get it / 為我真的不解的事情哭泣
But I guess good for you / 但我想對你來說應該很好

 

Well, good for you, I guess you moved on really easily / 喔很棒啊,你好像很輕易就放下了

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LoveWestern專屬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()